Wizyta

Dziś idę do lekarza. Jestem cała w nerwach. Bo mam się z czego wyspowiadać. Nabruździłam. Sama sobie.

I jeszcze prześladuje mnie, że wpadam w maniakalne poczucie misji 😦 Nie wolno kruszyć wątłych podstaw remisji, nie wolno nie łykać tabsów, nie wolno sobie odpuszczać! Wrrrr… Czuję się tak, jakbym w jakimś stopniu cofnęła się o 2 lata. Mam nadzieję, że to ostatni taki eksperyment.

Komentarze 4 to “Wizyta”

  1. drugikoniecswiata Says:

    nie ostatni, nie ostatni, nie ostatni
    ale w miarę możliwości
    nie powtarzaj w najbliższej przyszłości
    (człowiek nie czuje jak mu się rymuje)

    upadek nie jest be
    niepodnoszenie się też nie jest be
    ale podnoszenie się z upadku jest – cacy

    http://nabiegunach.blogspot.com/2009/02/missa-pagana.html

    całuję mocno
    misji nie odpuszczaj, tylko urealnij
    wesprę cię, jakem już parę razy powiedziała

  2. marsjanka Says:

    I ja także, i ja także – wspieram Cię – krótko i bezwzględnie – misji nie odpuszczać, urealniać – na tym świat zbudowano, bo przecież nie na powtarzalnych rytuałach. One tylko i aż utrwalają, utrwalają… też są potrzebne, ale bez przesady… Pozdrawiam Cię serdecznie, ratuj się teraz przede wszystkim, no i pamiętaj, że w pobliżu grasują Twoi sprzymierzeńcy… Ktoś z nich tez może dostrzeże swoją misję i dzięki Twojej odwadze ruszy do przodu, za Tobą, pomoże komuś zwalczyć nałóg, wygrać z własną nieśmiałością, przezwyciężyć słabość, pomoże komuś w pełni spokoju lub ducha niepokoju, do wyboru, żyć…?
    Odezwij się, byłam w górach, coś za długo milczysz tutaj, czekamy!!!

  3. mar-33 Says:

    Ja także dziękuję ci za tego bloga. Dzięki niemu mogłem rozpoznać u siebie symptomy tej choroby.

    Na razie myślę o tym. NIe wiem co będzie dalej. Jestem juź na dropsach. Na razie w totalnej depresji.

    Ale może wiedzieć o tym to już jakaś siła, bo znasz klucz do swoich zachowań.

    Pozdrawiam. Trzymaj się i pisz.

  4. UiS Says:

    Odezwij się Chad-erko. Choćby krótkie CZEŚĆ. Nie ma Cię już dość długo ….

Skomentuj

