Nikt nie mówił, że będzie łatwo

Ani zdrowym, ani chorym. Czasem się szczęści, czasem nie. Albo szczęści się w jednym, a w drugim pieprzy. Gorzej jak się pieprzy we wszystkich dziedzinach. Wtedy dupa.

Tak sobie dywaguję, bo generalnie źle nie jest. Myślenie pozytywne pracuje pełną parą i nie daję się zniechęcać problemom. Problemy generalnie są jednotorowe: kasa. Pocieszam się żem nie jedyna, a i jako że lepiej bywało, to i pewnie kiedyś znowu będzie. Nieco gimnastyki wymaga spłacanie kredytów mniej więcej w terminie. Ale to się musi odwrócić. I tego będę się trzymać.

Psychicznie raczej dobrze. Mam tendencje do bujania się, ale udaje mi się unikać dużej amplitudy. Ponieważ nie lubię być miotana jak bezwolna szmacianka, więc się wkurzam. A jak się wkurzam, to jestem złośliwa. A jak jestem złośliwa, to ludziska uciekają. Dobrze mi robi pobyt w pracy, bo mogę się wyładować na pracownikach, a nie włuczyć agresję do domu. Oni biorą pieniądze za siedzenie ze mną w jednym pomieszczeniu, a rodzina musi sobie z tym radzić gratis. To mi ich szkoda, a tamtych to nie.

Moja przyjaciółka ma problem z córą. Zaburzenia odżywiania i depresja. Dobrze mieć znajomości po oddziałach dla psycholi. Udało się załatwić wizytę u, podobno, najlepszego lekarza w tej dziedzinie.

Z tym lekarzem to też była komiczno-tragiczna sytuacja na forum. W wątku zupełnie nie związanym zadałam pytanie o dr osobie, która jak mi się zdawało, może coś o nim wiedzieć. Obudziłam w tej osobie straszne lęki, co zupełnie nie było moją intencją. Czasem zupełnie nie wiadomo w którą stronę zawiodą nas nasze pokręcone, małe rozumki.

A teraz dla odmiany czytam Grang’a. Uwielbiam jego mroczne, pokręcone powieści. A Mąż się pyta, czy nie mogłabym poczytać czegoś weselszego.

Skomentuj

