Jadę sobie na urlop

Ostatnie godziny w robocie przed wyjazdem. Ale jestem szczęśliwa 😀 13 w piątek! Cały tydzień poza robotą!

Opowiem o wszystkim po powrocie!

komentarze 2 to “Jadę sobie na urlop”

  1. solino.ownlog.com Says:

    znalazlam cie przez google pod haslem seronil. ja tez biore, od miesiaca. ty zdaje sie dluzej. pomogl ci?

  2. oniryczna Says:

    Witaj … jestem tutaj przypadkiem, jakimś cudem trafiłam na Twój blog i bardzo mnie zainteresowałaś. Chciałabym porozmawiać z Tobą na temat zdrowia i farmakoterapii, ponieważ miałam bardzo podobne problemy z ciśnieniem i między innymi dlatego zrezygnowałam z leczenia.
    Mam nadzieję, że będziemy mogły się skomunikować chociaż na chwilę.

    Podaję swój numer GG : 7176714
    Oraz mail jeszcze raz na wszelki wypadek: cerenitais@poczta.onet.pl
    Pozdrawiam E.N.

Skomentuj

