Kolejny rok życia

Jeszcze trwa poprzedni, ale za 3 dni będzie już następny. Na forum powinnam przestać być matrioszką42 a stać się matrioszką43. Ale jestem zbyt leniwa, żeby zakładać nowe konto. Nick powstał wiele miesięcy przed 42 rokiem życia to i może sobie zostać jako symbol czegoś. Nie wiem jeszcze czego. Co się zmieni? Chyba niewiele. Spódnice wydłużają się o parę centymetrów już od jakiegoś czasu. Z bojówek i sportowych butów nie zrezygnuję, choćbym miała 100 lat. Co się jeszcze zmieniło? Przytyłam i nieco mi to doskwiera. Choć, na szczęście, już bez poczucia bycia potworem. Już nawet nie unikam spojrzeń w lustro, gdy stoję naga w łazience. Przybyło kilka ciuchów kamuflujących. Staram się nosić te, w których ja się czuję bezpiecznie. Mam w nosie powtarzalność zestawów. Może to nie akceptacja, ale pogodzenie się z rzeczywistością. Będę musiała kupić sobie nowy, większy kostium kąpielowy. Znajdę jakiś piękny i zaszaleję 🙂

Zeszły tydzień w pracy był zawalony robotą. Było super, choć męcząco. Od wczoraj większość prac wypchnięta. Cisza. A ja, jeszcze trochę nakręcona, źle znoszę spadek napięcia. Nie wiem, czy z tej przyczyny, czy winna była pogoda, wczoraj odczułam ostry zjazd ciśnieniowy. A tak już było dobrze. Zaliczyłam koniak. I ciśnienie wzrosło: od stanu – martwy, do stanu – zombi. Wieczorem ból głowy. Ale dziś już poprawnie, choć sennie.

Czeka nas dziś popołudniowe odśnieżanie wejścia do domu Teściowej. Wraca jutro ze szpitala, więc trzeba przygotować schody i wjazd. Trochę pracy fizycznej jest niezły, szkoda tylko że wtedy będzie już ciemno. Śnieg podoba mi się tylko w wariancie skrzenia się w słońcu. Choć tak naprawdę to powinien sobie padać w górach, w mieście jest totalnie zbędny. Zanim doszłam do metra wyglądałam jak wcielenie bałwana, bez nosa z marchewki. Choć mój własny nos jest wystarczająco długi, by robić za marchewkę 😀

Skomentuj

