Jestem tłustym wielorybem…

Wrrr… czy zawsze skutki uboczne, które dostaję musza być związane z obżeraniem się? A może mój strach przed tyciem, sam generuje takie efekty? Tyję jak świnia, jak tucznik do uboju 😉 Wiecznie jestem głodna, mam apetyt na słodycze, które jeszcze niedawno mnie brzydziły. Próbuję nad sobą zapanować, ograniczać. DUPA! Będę się niedługo turlać. Wszystkie ulubione ciuchy wyglądają na mnie jak noszone po młodszej siostrze. Buuuuu… RATUNKU!!!!

A poza tym, całkiem nieźle. Pracy dużo i oby tak dalej. Póki co, kryzys nie dotyka naszych klientów. I oby tak dalej.

I tak miło wrócić do cieplutkiego domu.

Komentarze 2 to “Jestem tłustym wielorybem…”

  1. ka_an Says:

    Spokojnie przy 100 jeszcze się nie turla 😀

  2. matrioszka Says:

    Jak będzie inaczej, to będzie to Twoja wina 😀

Skomentuj

