Życie pełne niespodzianek…

Myślę sobie: stabilizacja. Okazuje się: dupa, wcale nie.  I to okazuje się coraz bardziej „nie”. Góra (wysoko), dół z włącząnym agresorem. Wypełniam dzienniczek samopoczucia i generalnie powinnam mieć możliwość wypełniać go 3 razy dziennie. Bo to co wpiszę o 11, ma się nijak do samopoczucia o 13, które ma się nijak do godziny 17. Przegięcie. Rozumiem raz na parę dni, ale co pare godzin? Wczoraj P. był zmuszony ściągnąć mnie ostro na ziemię. Chwała mu za to bo inaczej to sama nie wiem co by było 😦  Chwała również naszemu forum, bo mogłam się tam rozładować z nadmiernego słowotoku. I chwała SteIII i Ps-spec. Pozwolili mi przetrwać dzień!

Wczoraj również przeżyłam kolejną wycinankę znamienia. Wreszcie w miejscu takim, że cały zabieg mogłam sobie patrzeć co mi robi 🙂 Śmiał się ze mnie, że mu patrzę na ręce. Ale to oswojony chirurg, to chyba 7 lub 8 znamie wycinane przez niego. Teraz tylko za 10 dni zdjęcie szwów, a za 14 odbiór histopatologii.  Znowu czekanie na wynik…

Kiedyś, jak byliśmy w Moskwie zobaczyłam plakat: „Alkohol eto miedliennaja smierc”, a ktoś poniżej dopisał: „A my nikuda nie spieszym”. Piękne. Choć z alkoholem ja muszę bardzo ostrożnie, zbyt mocno się lubimy. Wzajemnie. Z hazardem też muszę uważać, bo genetycznie jestem skazana na porażkę. Pradziadunio przetracił w karty i na wyścigach nie mały majątek. Mam nadzieję, że na kobiety też. A ja z pieniędzmi też muszę uważać, mam tendencję do powiększania sobie ich zasobów poprzez wzbogacanie banków. Na szczęście od dłuższego czasu mój jedyny kontakt z bankami ogranicza się do elektronicznych przelewów.

A generalnie to mi dzisiaj taka jedna powiedziała, że jestem zdrowa. Dlatego nawołuję moją lekarkę do nie dzwonienia do mnie (bo to może uchodzić za prześladowanie), nie wmawiania mi choroby, nie zwiększania mi dawek dropsików. Bo prawdziwi znawcy rzekli, że jako chora nie mogę być inteligentna, a z tego wynika jestem zdrowa 🙂  I inteligentna 😉

Skomentuj

