Prawda czasu, prawda ekranu…

Czasem zastanawiam się co w naszym życiu jest prawdą, co urojeniem, omamem a co pobożnym życzeniem. Pewnie nie tylko osoby z pobabranym mózgiem mają takie problemy, no może pomniejszone o brak urojeń i omamów. Ale nasz świat jest chyba bardziej labilny i przez to trudniejszy do oceny. Który z punktów naszego zachowania jest nami a który chorobą? Który punkt na skali jest przekroczeniem norm zdrowia psychicznego (co to jest norma?), a który zwyczajnym pobudzeniem lub lenistwem? Może nie powinnam tak się nad tym zastanawiać, bo i po co. Jakoś od 40 lat (dwa zostawiam sobie na bezmyślność 😉 ) nie znalazłam żadnej konstruktywnej odpowiedzi. Czasem moje wymysły korygują osoby najbliższe, czasem koryguje je życie, a czasem po prostu są i trwają wykrzywiając postrzeganie świata. A potem, po czasie jest mi ciężko zdać sobie sprawę, że to co myślę jest bzdurą, kłmstwem stworzonym na własny użytek. Ostatnie próby wiwisekcji psychicznej skończyły się totalnym rozchwianiem i wpadaniem w przerażającą wizję rapid cycling. Na zapytanie o ewentualną terapię, świrolożka dostała szczękościsku i powiedziała, absolutnie nie! Może za jakiś czas, teraz walczymy o remisję. A remisja? Myślałam, że już przyszła, że już jest. A tu dupa blada. Kolejna wyimaginowana interpretacja zrodzona pod czaszką.

A generalnie dziś jest dobry dzień 🙂 Świeci słońce, niebo bezchmurne… tylko zimno. Jechałam do pracy w moim cudnym kapeluszu. Tylko w pracy jakiś marazm. A marazm źle wróży zasobności finansowej. I to akurat na grudzień 😦 Oby nastąpiły jakieś pozytywne zmiany.

Moja koleżanka w pracy od 2 tygodni kupuje wersalkę. Tak wersalkę, taki mebel. Dzień w dzień słucham i oglądam kolejne modele. Mogę pracować w sklepie meblowym przez nią 🙂 Niech ona wreszcie coś kupi, bo nie ręczę za swoją poczytalność 🙂 No co, w końcu wariat jestem 😉

Skomentuj

