Świat jest dwubiegunowy

Nie da się ukryć: północ-południe, wschód-zachód, obszary suche-obszary tropikalne, zimno-ciepło. Takie odkrywcze myśli naszły mnie w słoneczny piątkowy poranek. Świeci cudne słońce i mimo, ze na placu gdzie chodzimy zapalić ponuje wieczny cień (nie wiem jak ludzie mogą płacić niebagatelne kwoty za mieszkanie do którego promienie słoneczne nigdy nie dochodzą) to i tak widok bezchmurnego nieba daje dawkę optymizmu.

Jutro najsmutniejsze święta w roku. Pierwsze spędzane bez Mamy. Pierwsze kiedy kwiaty i znicze staną na jej grobie. Życie i śmierć.

Spotkamy się z Tatą i Młodym, z moją Siostrą i jej Rodzinką. Ale spotkamy się na cmentarzu. Radość-smutek.

Zaburzenia afektu. Depresja-mania.

Robienie rzeczy, który zrobić się nie chce. Mówienie tego, czego mówić nie należy. Głupota-mądrość.

Wszystko ma dwa bieguny. My też.

Komentarze 3 to “Świat jest dwubiegunowy”

  1. ka_an Says:

    A wiesz u mnie to nie jest smutne święto. Z dzieciństwa pamiętam je jako przedsmak Bożego Narodzenia. Mnóstwo ludzi, wspólny obiad u dziadków. Teraz oni już nie żyją a ja mieszkam w ich mieszkaniu, przygotowuję obiad dla 20 osób, dobrze, że partiami przychodzą 😉 Pewnie inaczej na nie spojrzę jak zabraknie moich rodziców. Mam nadzieję, że nie stanie to się zbyt prędko.

  2. matrioszka Says:

    Wbrew strachowi nie było tak źle. Pogoda była piękna, pospacerowaliśmy po Antoninowie. Potem na piechotę poszliśmy na drugi cmentarz. Powspominaliśmy Mamę, zapaliliśmy lampki. Teścia nie znałam, umarł 30 lat temu jako 40-latek. Jesteśmy z Mężem w tym wieku, zawsze gdy patrzę na jego tablicę i słucham wspomnień o Nim, bardzo żałuję, że go nie poznałam.

  3. Crazzy Says:

    http://rapidshare.com/files/218862753/__347_wiat_dwubiegunowy.ppt.html

    tu macie gotowa prezentacje

Skomentuj

