Czekając na długi weekend

Zbliża się przedłużony (bo długi to by był conajmniej 4 dniowy) weekend. W czwartek przyjeżdżają Dzieciaki + brat Panny. Tata postanowił przenieść się do nas, a Dzieckom zostawić mieszkanie. Od mniej więcej tygodnia robi zakupy i dzwoni z pytaniami co też oni by chcieli zjaść i co ma im kupić 😉 Kochany jest.

Pewnie jeden dzień spędzimy u Teściowej, ale jeden MUSZĘ! przeznaczyć na sprzątanie naszego domku. Już płakać mi się chce jak patrzę na ten syf. Naprawdę nie miałam kiedy, a jak miałam to nie miałam sił. Muszę mieć czas na to od rana do wieczora. A najlepiej jakbym była sama w domu i we własnym tempie posprzątała wszystko. Wiem, że jest to niepedagogiczne. Ale to taki nawyk, że jakoś wtedy idzie mi to sprawniej i szybciej. A może to tylko takie moje magiczne myślenie. Bo jakim cudem sprzątanie jednoosobowe może być szybsze od kilkuosobowego? Ale z drugiej strony…

Za 13 dni Tata z moją Siostrą i jej Rodzinką wyruszają na Kretę. Dla nich to będzie pierwsze spotkanie z moją ukochaną wyspą. Ciekawa jestem, czy im też się spodoba, czy będą równie mocno zaoroczeni. Niestety jako miejsce postojowe wybrali chyba najbrzydszą miejscowość na całej Krecie. Tak to jest jak się nie konsultuje z „bywalcami” 🙂 Ale to był wybór trochę jakby poza nimi. Jedzie też mój cioteczny brat i to on wszystko załatwiał. Na szczęście wypożyczają samochód, więc raczej nie będą siedzieć na miejscu, a to co warto zwiedzić to im podpowiemy. Szczęśliwa z lokalizacji może być tylko moja Siostrzenica: to miasto dyskotek i imprez. Taka kreteńska Ibiza. A my zostaniemy na miejscu z Dziadkowym kotem pod opieką.

Najgorsze, że na weekend zapowiadają deszcze. Ale może znowu się mylą. Choć to może sprzyjać sprzątaniu. Jednak szkoda by było marnować piękną pogodę na szorowanie wyposażenia 😉

Skomentuj

