Urlop od życia

Jestem zmęczona do bólu, do tego zniechęcona, smutna i przygnębiona. Ciągle walczę z lękami. Staram się jak najlepiej wykonywać konieczne czynności. Iść krok po kroku, osiągnąć małe sukcesy, nie porywać się na nic skomplikowanego. Wstać, umalować się, umyć głowę, pracować, zrobić obiad. Najchętniej bym ciągle spała. Staram sobie dawać sobie radę z codziennością. Chcę mieć znowu marzenia, chcę mieć cel… Nie chcę czuć się do niczego, nie chcę gigantycznego poczucia winy. Chcę być normalna. Jestem beznadziejna, niedojrzała, nie spełniam niczyich oczekiwań. Zasnąć i obudzić się inna, zwyczajna, normalna. Pozostaje tylko nadzieja, że w następnym wcieleniu będę kimś lepszym. Ale to już niczego nie wynagrodzi moim najbliższym, to już nie naprawi wyrządzonych krzywd. Jestem zbędna!

komentarzy 6 to “Urlop od życia”

  1. kotomysza Says:

    a chcesz może kolczyki/ naszyjnik na poprawę humoru? może poprawi Ci to przynajmniej troszkę.

  2. matrioszka Says:

    Kotomyszo, jesteś kochana! Uwielbiam kolczyki i naszyjniki 🙂 Ale jakoś tak mi głupio…

  3. kotomysza Says:

    no to dziś w nocy wskocz na mój blog i sobie wybierz. dziś wieszam swoje wytwory. a jutro w nocy chcę je wysłać na allegro – poza tym, który wybierzesz oczywiście. chyba, że masz jakieś sugestie i wtedy zrobię pod zamówienie.

  4. matrioszka Says:

    Dzięki. Jeśli nie padnę w nocy (mam straszne problemy z niezaśnięciem) to dam znać. Jeszcze raz dziękuję.

  5. Beatrix Says:

    to ta pieprzona depresja… jak ja bym Ci chciała pomóc!
    Kochana, wypłacz się i bądź dobra dla siebie, nie wymagaj teraz od siebie niczego. To taki trudny czas… Wysyłam Ci tyle ciepłych myśli, ile się da. Marysia

  6. matrioszka Says:

    Beatrix! Strasznie się cieszę, że jesteś, rozumiesz. Dzięki za to ciepełko i nie ma znaczenia, że wirtualne 😉 Już mi lepiej.

Skomentuj

