Recepty

I po co ja polecałam swoją świrolożkę na forum? Żadnych wolnych miejsc do 24.07. Empatii mi się zachciało, wspierać innych 😉 Będę dziś między pacjentami stała i próbowała się wcisnąć, żeby popatrzyła na wyniki eeg i zdecydowała czy mogę dostać lamo na zniżkę.

Wolałabym z nią pogadać, ale szanse marne. Nie mogę się pozbierać a chcę… Ona mówi, że jak na swoją chorobę (zaawansowanie, objawy) to całkiem nieźle daję sobie radę.  Może i tak… choć nie jestem tego tak bardzo pewna. Tylko moje „dawanie sobie rady” nie zawsze jest dobre i do przyjęcia dla najbliższych…

Życie toczy się dalej, oprócz najbliższych nikt nie odczuł, że Jej już nie ma… a przecież świat coś stracił 😦

Skomentuj

