Zrobiłam EEG

Skierowanie dostałam na poprzedniej wizycie. Nieprawidłowości = zniżkowa lamotrygina. Coś mi wyszło. Czy to coś oznacza, nie bardzo wiem. Zadałam pytanie na forum (póki co bez odpowiedzi), pewnie dziś się wybiorę do doktórki. Może między pacjentami zinterpretuje mi wyniki. Z jednej strony fajnie by było płacić mniej (zamiast 150 PLN miesięcznie), z drugiej wcale nie fajnie jest mieć oprócz ChAD-u jeszcze walnięty mózg. Niby czad to niewłaściwe przewodzenie neuroprzekaźników, ale to jednak co innego niż nieprawidłowe fale mózgowe. W sumie, nie znam się na tym, więc to co napisali w wyniku nie musi nic oznaczać.

Nie będę się przejmować na zapas. Staram się trzymać listy rzeczy ważnych i mało ważnych. A martwienie się na zapas jest dość nisko w hierarchii.

Najważniejsze, że Mama czuje się coraz lepiej. Ładnie chodzi i ma znakomity humor. I tak trzymać i brać z niej przykład. Nigdy nie myślałam, że moja pesymistyczna i histeryczna Mamuśka tak dobrze sobie poradzi z tak trudną sytuacją. „Wiemy o sobie tyle, na ile nas sprawdzono”. Trzymam za nią kciuki 🙂

Skomentuj

