Leki są dobre, tylko ludzie do dupy (cyt. Beatrix)

Świrolog zaleciła wczoraj zwiększenie dawki lamo do 200 mg/doba, nadal Seronil i dodatkowo w czasie kryzysu Tranxene. Gadała ze mną długo, prawie godzinę. Udaje mi się pomalutku nawiązywać do najczarniejszych momentów mojej żałosnej egzystencji. W rozmowie wynikła sprawa, co by się stało gdyby Mąż jednak mnie zostawił (bo wpadłabym w kolejną ostrą manię), powiedziałam że pewnie bym się zabiła. Ona zapytała w jaki sposób. Jakoś z różnych opcji najbardziej pasuje mi podcięcie sobie żył w gorącej kąpieli. I wtedy ona zapytała: „A kto cię znajdzie?”. I wtedy zdałam sobie sprawę, że tą osobą może być mój Syn.  Poprosiła, żebym wyobraziła sobie jego odczucia. Żebym wyobraziła sobie poczucie winny jakie do końca życia będzie towarzyszyć rodzinie samobójcy. Podziałało, myśli o zakończeniu mojej żałosnej egzystencji odpłynęły. Ale żeby mi ulżyć dołożyła neuroleptyka na pociechę i wyluzowanie. Szukam teraz o nim informacji, bo ja lubię wiedzieć 😉

Dostałam skierowanie na EEG, bo może wyjdą mi jakieś drobne nieprawidłowości to będzie mogła dać mi lamo na zniżkę dla przewlekłych. Dobra kobieta z tej mojej doktórki.

Moja Mamuśka już po operacji. Czuje się całkiem nieźle, choć oczywiście boli ją ta noga. Ale jest dzielna i szczęśliwa, że już może być tylko lepiej. Tata też jakoś wraca do siebie po tych nerwach przed Mamy operacją.

I tak jakoś się turlam do przodu. Choć lepsze byłoby stwierdzenie, że podskakuję jak piłka: raz w górze, raz na ziemi. Może ta podniesiona dawka lamo zadziała, a jak nie to będę musiała zażyć to świństwo na lęki. Ale przecież leki są dobre 🙂

Skomentuj

