Co za dzień

Głupio twierdziłam, że w dzień spokojny bo w pracy nic się specjalnego nie działo. To znaczy bujało mną ostro, ale nie zaliczyłam żadnych wpadek.

Rano moja Mama udała się do szpitala celem poddania się planowanej operacji biodra. Nie obyło się bez komplikacji. To skierowanie to nie takie, brakuje konsultacji… Mama cała w nerwach. Czekała na tą operację 11 miesięcy, prawie już nie chodzi a tu takie dodatkowe nerwy. Na szczęście wszystko skończyło się dobrze. Jest już na oddziale, dziś badania a jutro profesorski obchód i decyzja o terminie operacji. Dziś jadę ją odwiedzić (wczoraj była u niej Siostra i Tata). Bardziej niż o Mamę, która ma bardzo pozytywne nastawienie do operacji (bo generalnie to jest raczej pesymistką), martwię się o Tatę. Jakoś tak znowu wygląda mi depresyjnie a jeszcze ma problemy z koncentracją i orientacją. Ech, jak nie urok to przemarsz wojska.

A późnym wieczorem wyprawa do szpitala z Teściową. Znowu to samo. Przestaje pić, zaczyna wzrastać mocznik, postępuje zatrucie organizmu i narasta niewydolność nerek. 4 godziny spędziliśmy na izbie przyjęć, godzinę na oddziale po przyjęciu jej (rozmowa z lekarzem) i myk-myk o północy byliśmy już w domu. Od wczoraj ją nawadniają i już P. mówił, że lepiej brzmi. Wypiszą ją pewnie po kilku dniach, jak tylko parametry krwi wrócą do normy i będą ze 2 tygodnie spokoju a potem polka od nowa. Przestajemy już mieć pomysły jak na nią wpływać. Chyba trzeba będzie jednak pomyśleć o jakimś domu opieki 😦

I w tym wszystkim ja. Rozchwiana, rozdygotana, z jazdami w różne strony. Staram się być oparciem dla Męża, dla Ojca, dla siebie… tylko boję się, że skończy się to wpadnięciem w którąś z faz.

W czwartek idę do lekarza, niech coś z tym zrobi bo zmęczona już jestem sobą. Mam nadzieję na skuteczną terapię zaordynowaną mi czym prędzej. BYLE NIE SZPITAL!!!

PS. Mama ma już termin operacji – JUTRO!

Skomentuj

