Równowaga

Ciągle mnie zadziwia jak krucha jest równowaga w tej chorobie. Jak łatwo wyskakujemy ponad linię prostą w którymś kierunku. Świeci słońce, ludzie życzliwi to procentuje w kierunku polepszenia nastroju. Mglisto, pochmurno, ktoś powie coś niemiłego spadek. Mimo że raczej ciągle sobie fruwam lekko nad ziemią, to wystarczyła dziś jakaś dziwna poranna korespondencja z Mężem, telefon od szefa… i nastrój mi sklęsł. Mam nadzieję, że to chwilowe i moja hipo pokona moment załamania. Oby! Tylko oczywiście muszę się znowu zastanawiać, jaki takie chwilowe załamania będą się miały przebieg gdy antydepresyjnie będzie mnie chronić wyłącznie lamotrygina. Zresztą moje zastanawianie się pewnie wiele nie zmieni, mam zmienić leczenie i już. Będę dobrej myśli.

No i nastrój poszybował do góry. W najbardziej odpowiednim momencie. Worek ze sprawami do załatwienia się rozsypał i na szybko trzeba było interweniować. Załatwione, zaliczone. Jak ja lubię być taka sprawna 🙂 Teraz chwila spokoju. Przeglądam naszą klasę. Wszystko wskazuje, że spotkamy się 24.05.08 bo tak jakoś pasuje większości. A mnie tam wszystko jedno. Póki co jest nas tylko 14 osób więc każda z nich jest na wagę złota. Ciekawe jak to wypadnie.

Od czasu do czasu koresponduję sobie z odnalezionym znajomym. Fajnie nam się gada. Jakbyśmy się kumplowali bez 24 letniej przerwy.  Uzupełniamy sobie tylko to co się wydarzyło przez ten czas. Naprawdę sympatycznie nam się gada i bez żadnych podtekstów erotycznych, co dla mnie jest zdecydowanie oznaką remisji. W przypadku depresji nie podejmuję rozmowy z nikim, a w czasie manii każdy facet staje się dla mnie obiektem erotycznym. Dlatego deklaruję z czystym sumieniem: mam tylko lekką hipo.

Znad Kabat nadciąga mgła. Świat staje się nierzeczywisty, rozmyty. Taki jak z angielskiego horroru. Senność jakaś zamyka mi oczęta 🙂 Byle do 16.00, a w domu pewnie minie mi.

Skomentuj

